Cliënttevredenheid

Plan Morgen GGZ is pas tevreden als jij je geholpen voelt en tevreden bent over onze dienstverlening. Aan het eind van de behandeling vragen wij iedereen om een cliënttevredenheidslijst (CQI) in te vullen, zodat wij goed in beeld hebben hoe je over ons denkt en waar wij eventueel moeten bijsturen. Op dit moment scoort Plan Morgen GGZ als rapportcijfer een 8,5 (gemeten over de periode 2024). Hieronder staan enkele bevindingen uit onze jaarlijkse evaluatie:

Tijdens het traject
Cheerful Confident Real Estate Agent With Clipboar 2023 11 27 05 16 42 Utc

Cliënten van Plan Morgen GGZ voelen zich serieus genomen tijdens hun traject en ervaren dat hun behandelaar zaken op een begrijpelijke manier uitlegt (gemiddelde score op Bejegening: 4,8 op schaal 1-5).

Goed geïnformeerd
Samuel Raita Ridxdghg7pw Unsplash

Cliënten van Plan Morgen GGZ voelen zich goed geïnformeerd over de behandeling die ze kunnen verwachten (gemiddelde score op Informatie: 4,4 op schaal 1-5).

Behandelingsmogelijkheden
Helena Lopes Dkgiajliju0 Unsplash

Cliënten zijn tevreden over de informatie die zij kregen over de behandelingsmogelijkheden van hun klachten. Ook zijn de verwachte resultaten van de behandeling voldoende besproken, en hebben cliënten informatie gekregen over zelfhulpprogramma’s, cliënt-ondersteuning, en/of patiënten verenigingen. 

De juiste aanpak
Back View Carefree Woman Nature

Volgens cliënten is de gegeven behandeling over het algemeen de juiste aanpak voor hun klachten geweest, en is de behandeling naar wens uitgevoerd (gemiddelde score op Uitvoering behandeling: 4,4 op schaal 1-5). 

Routine Outcome Measurement (ROM)

Voor jou is het belangrijk dat je behandeling het juiste resultaat heeft. Daarom meten wij je klachten aan het begin, tussentijds en aan het einde van een behandeling. Dit noemen wij ROM (routine outcome measurement). De tussentijdse meting is vooral bedoeld om eventueel bij te kunnen sturen. Ook bij de ROM doet Plan Morgen GGZ het zeer goed. Wij scoren namelijk boven gemiddeld op behandelresultaat, vergeleken met vergelijkbare organisaties (gemeten over de periode 2024).