Aanmelden bij Plan Morgen GGZ
Wij staan klaar om jou verder te helpen zonder lange wachttijden. Als jij worstelt met angst, depressie, paniek of andere mentale problemen, dan zijn wij er voor jou.
Bij Plan Morgen GGZ begrijpen we hoe belangrijk het is om snel de hulp te krijgen die je nodig hebt. Wij staan klaar om jou verder te helpen. Bij Plan Morgen GGZ kun je vrijwel meteen starten met je behandeling, zonder lange wachttijden. Als jij worstelt met angst, depressie, paniek of andere mentale problemen, dan zijn wij er voor jou. Klik hier voor onze inclusie- en exclusiecriteria.
Stap 1: Maak een afspraak met je huisarts voor een verwijsbrief
Om in behandeling te komen bij Plan Morgen GGZ heb je een verwijzing nodig van jouw huisarts. De huisarts bespreekt samen met jou je klachten en bepaalt of 100% online behandeling bij Plan Morgen GGZ passend voor jou is. Na dit gesprek kan jouw huisarts je direct aanmelden bij Plan Morgen GGZ.
Stap 2: Wij nemen contact met je op voor de intake
Wanneer je bij ons bent aangemeld, ontvang jij van ons een brief met daarin een uitleg hoe jij je persoonlijke digitale cliëntportaal kan activeren. In deze beveiligde omgeving vind je een filmpje met daarin uitleg van wat je kan verwachten, en hoe je je kan voorbereiden op je eerste gesprek. Na het activeren van het cliëntenportaal vragen we je akkoord te geven op de toestemmingen en onze aanmeldvragenlijst in te vullen. Voor een uitgebreide uitleg van het activeren van het portaal, akkoord geven op de toestemmingen en het invullen van de aanmeldvragenlijst, klik hier.
Na het voltooien van deze stappen, ontvang je van ons een mail met daarin een vragenlijst. Vul deze zo snel mogelijk in. Na het afronden van de vragenlijst word je namelijk gebeld voor het maken van een eerste afspraak. In voorbereiding op deze afspraak wordt aan je gevraagd of je via jouw persoonlijke portaal een vragenlijst wilt invullen en een online module te voltooien. Dit geeft de behandelaar inzicht in jouw klachten en hulpvraag. Deze twee elementen staan dan ook tijdens het eerste gesprek centraal. Afhankelijk van je hulpvraag wordt direct een passend behandelaanbod voorgesteld en kan je veelal direct aan de slag.
Stap 3: Start van de behandeling
Allereerst zal er een intakegesprek plaatsvinden. Na de intake wordt er een behandeladvies opgesteld. Bij wie van toepassing zal hierna de online behandeling van start gaan. Wij werken met behandelafspraken van maximaal 1 keer per week, met een lagere frequentie waar passend.

Tijdens de behandeling wordt met focus gewerkt zodat jij zo snel mogelijk weer verder kan met waar je mee bezig wilt zijn. Om dit proces te ondersteunen maken we gebruik van e-health: online filmpjes of opdrachten die je binnen je eigen persoonlijke portaal als huiswerk mee krijgt. Via je persoonlijke portaal kan je ook gemakkelijk en in een beschermde omgeving contact opnemen met jouw behandelaar.
Een behandeling binnen Plan Morgen GGZ wordt afgerond wanneer de behandeldoelen behaald zijn, wanneer er voldoende afname is in klachten, of als tijdens de behandeling blijkt dat andere zorg nodig is. In dat laatste geval wordt samen gekeken wat de best passende aansluiting is.
Vragen? Wij staan voor je klaar
Bekijk onze veelgestelde vragen of vraag vrijblijvend een informatiegesprek aan.
Let op: vragen over je persoonlijke situatie kunnen wij tijdens dit informatiegesprek niet beantwoorden. Dit komt aan bod bij je eerste behandelafspraak. Wel kunnen we je vragen beantwoorden over onze organisatie en kunnen we hulp bieden bij hoe je je kunt aanmelden.