Vragen en klachten

Alle medewerkers bij Plan Morgen GGZ doen hun best om hun werk goed te doen en om onze cliënten met respect te behandelen. Toch kan het gebeuren dat je nog met vragen rondloopt over je behandeling of zelfs een klacht hebt. Bespreek dit vooral met je behandelaar. Samen vind je op de meeste vragen een antwoord en voor de meeste klachten een oplossing. Lukt dit niet, dan kun je met jouw klacht terecht bij de klachtencommissie. Wanneer je niet tevreden bent over de afhandeling door de klachtencommissie en er ontstaat onenigheid, dan kun je nog naar een onafhankelijke geschillencommissie. Plan Morgen GGZ is daarvoor aangesloten bij De Geschillencommissie. Bekijk hier ons aansluitbewijs.

In ons klachtenreglement kun je alles vinden over de manier waarop Plan Morgen GGZ en Max Ernst GGZ met klachten omgaan. Een exemplaar hiervan kun je hier of op al onze locaties krijgen.

Onze clienten waarderen ons gemiddeld met een 8.3! Dat is 5% hoger dan het landelijk gemiddelde.